כלי עבודה נטענים חלק ב'


את החלק הראשון תוכלו לקרוא כאן:
כלי עבודה נטענים



בצד של השיפורים הטכנולוגיים. זה פשוט לראות כי רוב החברות מתמקדות בכלים הנטנעים שלהם כרגע. כלים שנחשבו בעבר בלתי אפשריים, כמו מסורים גדולים, מסורי שולחן, ואפילו רוטר לעץ ומלטשות סרט, נמצאים כעת בשוק, עם סוללות זמינות, המסוגלות לספק זמני עבודה עבודה משודרגים. חברות מסוימות מסתמכות על סוללות עם יותר אמפר, בעוד אחרים יוצרים סוללות עם מתח גבוה אשר, במקרים מסוימים, תואמים את הכלים ישנים יותר. אפילו טכנולוגיות כאלה כמו Bluetooth - אותה אחת שהובילה לאופנה המעצבנת של למעלה מעשר שנים (אתה לא רואה אנשים מסתובבים ומדברים אל עצמם לעתים קרובות כל כך בימינו) - שולבו בכמה כלים, להיות מותאם אישית באמצעות אפליקציות על הטלפונים שלנו. מערכות מעקב שונות המאפשרים לנו לעקוב אחר המיקום או המצב של הכלים שלנו. בקיצור, הכלים הנטענים הפשוטים של פעם נעשו חכמים יותר, במובנים מסוימים, מהמחשבים שבהם השתמשנו לפני עשרים שנה. לא כמו כלי הרכב והבתים שלנו, הכלים מסוגלים לתקשר איתנו ולצמצם את הצרכים הייחודיים שלנו.

אז, צריך כלי עבודה נטענים צריכים להיות הכלים העיקריים שלך? כן, הייתי אומר זאת. בכל האמצעים, אם אתה יכול להרשות לעצמך להוציא אלפי שקלים על כלים נטענים, אז תעשה את זה. אף אחד לא מעדיף לרוץ עם מאריכים.

 


האם אני באמת צריך כלי נטען ?



אוקיי, אלה הן תשובות פשוטות וקצרות מדי לשאלה מורכבת. האם אתה צריך שכלי מסוים יהיה נטען, או שאתה רוצה שזה יהיה? אם אתה צריך ללכת על נטענים עבור כלי מסוים, אתה תצדיק את הרכישה ולא תצטער על ההוצאה. אם אתה סתם רוצה כלי נטען, תשקול אם אתה באמת יכול להרשות לעצמך לבצע את הרכישה. לכולנו יש כמויות שונות של הכנסה פנויה, כמו גם תחביבים שונים. אם, כמוני, אתה ממש אוהב כלים ותעשה למען הרחבת אוסף הכלים, אז לך על זה. ואם קונים את הכלי הזה ואתה יכול להשתמש  בו אולי בעוד כמה חודשים או אולי שנה (או שתיים), זה יכול כנראה לחכות. במילים אחרות, אתה צריך להיות מונע על ידי תחביב ואחריות כלכלית, לא אובססיה. בטח, כלים לעתים קרובות יכולים לשמור על ערך כלשהו (לפחות יותר מאשר כמה נכסים חומריים אחרים), אבל רוב האנשים יעדיפו להשאיר אותם בארגז מאשר למכור במחיר הפסד.
 



החסרונות



מה? לכלי עבודה נטענים יש חסרונות? כמובן שיש להם. בהשוואה לכלי חשמלי מקביל הזמני עבודה ללא הפסקה של הכלים החשמליים לא נגמרים. הם מסתמכים על סוללות המורכבות תאים שיש להם חיים סופיים ואשר לפעמים נגמרות מהר יותר כשמדובר בטמפרטורות קיצוניות. הם דורשים לפחות שלושה מרכיבים הניתנים לטיפול על מנת לפעול במשך זמן רב: כלי, סוללה ומטען. אשר אין צורך בהם בכלי חשמלי בואו לא נשכח כי כלי עבודה נטענים יקרים יותר, עם גופים בלבד (המחייב הסוללה ואת המטען לרכוש בנפרד, אם אין לך כאלה במלאי) לפעמים עולה יותר מאשר עמיתיהם החשמליים (אשר מוכנים לצאת מהקופסה). כדאי לקחת את כל הדברים בחשבון, עם זאת, אני מרגיש כאילו חסרונות של מערכות כלים נטענים הם יותר כמו יתרונות בגלל האופן הכיפי שמתמשים בהם. אני, ראשית, נהנה לחלוטין מהתמודדות עם פרויקטים מבלי לגרור את הכבלים שאני נוטה למעוד עליהם, או שבאופן בלתי נמנע אני מוציא מהשקע בזמן הכי לא מתאים, ומחייב אותי להפסיק את מה שאני עושה כדי לחבר אותם בחזרה. אני אוהב שיש את הבחירה אם להשתמש בסוללה קומפקטית כדי להקל על המשתמש מבחינת גודל ומשקל או סוללה עם קיבולת גבוהה בכדי להיות מסוגל לעבוד כל היום על סוללה אחת. אני מודה, גם לא אכפת לי להפסיק מדי פעם להחליף / להכניס את לטעינה את הסוללות, כמו כן זה מזכיר לי לקחת הפסקה שלעיתים רחוקות זה לא דבר רע.


שורה תחתונה


אז, בסופו של דבר זה תלוי בך בתור הצרכן לקחת צעד אחורה, להעריך את הצרכים שלך, ולשקול האם שווה להשקיע את הכסף שהרווחת בעבודה קשה. האם הסיכון שווה את התמורה? האם שביעות הרצון של בעלות על הגרסא הכי חדשנית והטובה ביותר של כלי העבודה יכולה לעלות על כל חרטה של ??הקונה הפוטנציאלי? כמו עם הרבה דברים בעולם של היום, שאלה אחת פשוטה מובילה הרבה יותר. רק אתה יכול לקבוע אם או לא האם הכלי הנטען שווה את ההשקעה.