תחזוקת כלי עבודה: איך מטפלים ושומרים עליהם לאורך זמן

אתם קונים אותם בהרבה מאוד כסף, רוב התקלות מגיעות משימושים לא נכונים בכלי וחוסר תחזוקה. היום נלמד איך מתחזקים כלי עבודה חשמליים ושומרים על אורך חייהם ואמינותם לאורך זמן. אנחנו לא עוצרים לחשוב על מה שאנחנו יכולים לעשות כדי להפוך אותם לכאלה שישרתו אותנו בנאמנות עד יומם האחרון. אז הינה כמה טיפים שיעזרו לכם לחסוך הרבה מאוד כסף.
 

מתחילים

 
אחרי שאתם משתמשים בכלים שלכם ובמיוחד בסוף יום העבודה, קחו אותם ותתחילו לנקות אותם. אם יש לכם קומפרסור או מפוח זאת האופציה הכי טובה, תתחילו להוציא אוויר לכיוון המנוע מ2 הצדדים בכדי להוציא ממנו את כל הלכלוך. דבר המונע התחממות יתר של הכלי ובלאי מואץ. למי שאין את האופציות האלה גם מברשת יכולה לעזור.
תמיד תסתכלו על הכלים שלכם לראות שכל הברגים מחוזקים ובמקום. למי שיש כלי עבודה חשמליים תבדקו היטב את כבל החשמל לבדוק שאין בו קרעים ושברים.


 

זזים



בדקו את כל החלקים הנעים ודאו שהם נעים בקלות ובכיוון הנכון. אם הוא זז וזה לא אמור לזוז, תתקנו את זה. אם הוא לא זז והוא אמור לזוז, תתקנו זאת גם.
תשמנו את כל החלקים הנעים כי הם צריכים להיות משומן. כלים אלה חשופים לאלמנטים שונים במהלך השנה ולכן חשוב לבדוק ולשמן במידת הצורך.
 

הדרך לחסכון מתחילה כאן


חפשו סדקים ואפילו סדקים בעובי של שערה חשוב לתקן אותם תכף ומיד. כלי עבודה חשמליים סובלים מקורוזיה לעיתים תכופות בגלל בעיות רטיבות כאלה ואחרות. לכן חשוב לקחת את הבעיות האלה בכובד ראש ולטפל בהן במהירות האפשרית.
חשוב לאחסן כלים עבודה חשמליים במקום קריר ויבש. אנחנו מכירים הרבה אנשים ששמים את הכלים בבאגז' של האוטו ובקיץ הלוהט של מדינת ישראל זאת פשוט מכת מוות. במיוחד לסוללות הליתיום .
דאגו להחליף להבים בכל סוגי המסורים והמשחזת. ועקבו אחר הוראות היצרן.
לסיכום חברים אל חשוב שתעקבו אחרי השלבים הפשוטים האלה שיקחו לכם לכל היותר כמה דקות בודדות אך תוכלו לחסוך המון כסף ותסכול לטווח הארוך. כסף שאותו תוכלו להשקיע בקניית כלי עבודה חשמליים חדשים 😊