עמוד תאורה נטען

מילווקי כלי עבודה מוסיפים עוד אור לליין פתרונות התאורה הנטענים שלהם. מילווקי הייתה החברה הראשונה שבאמת החליפה את התאורה באתר העבודה. יש להם המון פתרונות תאורה זמינים עבור אנשי מקצוע. חלק מפתרונות התאורה כוללים תאורת שטח, תאורה נקודתית ותאורה אישית. לפני כמה שנים הם הציגו עמוד תאורה נטען ראשון מסוגו. כולנו יודעים שיש לו תאורה עוצמתית. עם זאת מילווקי ממשיכים להיות מילווקי, הם רצו לקחת אור גדול ולהפוך אותו לטוב יותר. אז בואו תכירו את המילוווקי החדש שלהם.

 


זמן עבודה


עמוד תאורה נטען מספק מגוון רחב של פתרונות תאורה לסוגים שונים של עבודות. לעמוד זה יש שלושה ראשים עצמאיים אשר מתכווננים ובאמת מאפשרים לך להאיר את האור בכל כיוון. יש גם 3 מצבים תאורה שונים, גבוה, בינוני & נמוך. נניח שאתה מפעיל את האור הזה עם סוללה M18 5Ah. על גבוה תקבל 3,000 לומיניס עם זמן עבודה של כ 2 שעות. על הבינוני תקבל 1,700 לומיניס עם עבודה ריצה של כ 4 שעות. על נמוך, תקבל 900 לומיניס עם זמן עבודה של 8 שעות. ועם סוללות בנפח של 9 אמפר תקבל פי 2 יותר זמן עבודה.
 
ניתן לפתוח את העמוד עד למעלה מ2 מטרים. קיימים שני תוספים נפרדים המתקפלים כאשר אינם בשימוש. הדבר היחיד שהבחנתי הוא שכאשר האור הוארך במלואו, הוא יציב מאוד עם הבסיס. העמוד אינו מוט פלסטיק זול, אלא מתכת איכותית. אם 2 מטר זה קצת גבוה יותר ממה שאתה רוצה, אין דאגות, אתה לא צריך להאריך את זה וזה יעמוד על 1.2 מטרים.
פתיחתו של העמוד נמשכת רק 10 שניות. רק ללחוץ על כפתור הממוקם על הידית ואת הרגליים לפתוח כלפי החוצה. אני חייב לומר, הרגליים והבסיס חזקים מאוד. העמוד מרגיש יציב מאוד גם שפותחים את כל אורכו למרות משקלו הקליל.


חשמל ישיר


אז מה עם זמן עבודה? הכלי עובד עם הסוללות מסדרת ה M18 ואפשר לקרוא את זמני העבודה בפסקה למעלה. אם אתה זמן עבודה ללא הפסקה, אתה יכול להשתמש בזה עם סוללת 9 אמפר. אם זה עדיין לא מספיק  לך, הנה הדבר הגדול. אתה יכול פשוט לחבר את העמוד לשקע החשמל/ הגנרטור הקרוב אליך. עכשיו אתה יכול לעבוד כל הזמן. אבל רגע זה לא הכל. אם אתה מחובר לשקע ויש לך סוללה, המכשיר יטעין את הסוללה. כמה מגניב זה? זה לא רק עמוד תאורה מדהים, אלא גם עמוד תאורה עם מטען. התאורה היא ברמה הגבוהה ביותר עם טכנולגיית ה Trueview שלהם. תאורת TrueView היא אור לבן או ברור ללא כל גוון. זה נהדר עבור חשמלאי, צבעי ועוד. תאורה חיה ואמיתית אשר לא תגרום לכם לשום בלבול.


השורה התחתונה


בסך הכל זה עוד פתרון תאורה מעולה מבית מילווקי. אני אוהב את שלושת האורות העצמאיים כדי שתוכל להאיר את האור בכל כיוון. הדוכן, הבסיס והאורות כולם מוצקים. אני אוהב את העובדה שזה לוקח רק שניות לפתוח אותו, אבל הכי טוב, אני אוהב את בהירות האור ואת 3 הגדרות בהירות. פלוס ענק לאור זה הוא היכולת להפעיל אותו עם סוללה או חיבור ישיר לחשמל בזמן  שהוא מחובר לשקע, היכולת לטעון סוללה היא תכונה ענקית. כל מי שמחפש עמוד תאורה איכותי ברמה הגבוהה ביותר מילווקי מציגה כאן פתרון מנצח!