פותח סתימות נטען



כשמדובר בכלי עבודה חשמליים מסדרת 12V, מילווקי שולטים בשוק. והכלים האלה בהחלט לא גימיק או טריק שיווקי. הכלים האלה הם לא רק חזקים, הם כלים שיוצרו במיוחד עבור המקצועות השונים בתעשייה.
 בעוד שרוב היצרנים מנסים לבנות את ליין הכלים מסדרת ה12V עם פתרונות מ"חוץ לקופסא" שכלי אחד יתאים למספר עבודות, מילווקי נוקטת גישה שונה. אם חשמלאי זקוק לכלי מסוים שישמש אך ורק לחשמלאים,
 מילווקי לא יפחדו להתמודד עם העבודה וליצור כלי ספציפי. כפי שאתם יכולים לראות, מילווקי בדיוק עשו את זה עם הכלי החדש פותח סתימות נטען, שהוא הפתרון המושלם לכל שרברב. כמו שרשמנו מקודם שמילווקי מעצבים כלי הם לא מוציאים אותו לשוק ומצפים לטוב ביותר. כאשר הם מעוצבים, זה תוכנן עם פונקציונליות.
 

70 כלי עבודה בסוללות אחת!


עכשיו לפני שאנחנו מתחילים, אני רוצה להודיע לכם שאני לא אינסטלטור. השתמשתי בעבר בכלים דומים, אבל אני כאן יותר לספר לך קצת על הכלי ולהודיע לך שזה זמין. פותח הסתימות מבית מילווקי מופעל על ידי פלטפורמת הסוללות M12 שלהם,  כלומר שאתם יכולים בקלות לקנות גופים של עוד למעלה מ70 כלי עבודה שונים שהסוללות תואמות להם.


משקל נוצה


מכונה לפתיחת סתימות מבית מילווקי הוא הפתרון הנייד הקל ביותר בשוק והוא נועד לעבודה בצנרות עד 50 מ"מ . 
אחת התכונות המגניבות של הכלי הזה . הוא שגם ניתן לעבוד איתו שאתם מחזיקים אותו ביד וגם ניתן לעבוד איתו שהוא על הרצפה בזכות הבסיס שלו, מה שהופך אותו לכלי רבגוני. כפי שניתן לראות על ידי התמונות למטה, לכלי יש מגן ניקוז קבוע אשר מגן לא רק על המשתמשים, אלא גם על סביבת העבודה. לכלי יש תוף פנימי נשלף אשר מסייע להכיל את כל הבלגן בתוך התוף.



השימוש בפותח סתימות הוא פשוט וקל לשימוש. אתה פשוט צריך לשלוף את האורך הרצוי, ללחוץ על מנגנון הנעילה וללחוץ על ההדק. אתה לא צריך לדאוג להדק אותו עם בורג או משהו דומה
כאשר אתה צריך כבל יותר ארוך אתה משחרר את מנגנון הנעילה, ומושך כמה שאתה צריך.

בטיחות לפני הכל


עכשיו מה לגבי בטיחות. רוב הזמן משתמשים בכלי חשמלי בכדי לעשות את העבודה. שכמובן הכבל של הכלי מחובר לשקע בקיר. לכמה מהכלים האלה אפילו אין GFCI מובנה כתכונת בטיחות. מה בדרך כלל עוזר להשתמש בו בסביבה רטובה כגון מים. כולנו יודעים כי מים וחשמל לא מסתדרים יחדיו בעוד שהסוללה M12 חשמלית, אין ברשותך את הכבל או את הסכנות, כגון התחשמלות מהתקע בקיר או מכבל.

נתונים טכניים:
  • עובי קפיץ 6 או 8 מ"מ
  • מהירות 0-500 סל"ד
  • תוף נשלף
  • תאורה נורת לד
  • משקל כולל סוללה וקפיץ 2.4 ק"ג

פותח סתימות נטעו מבית מילווקי הוא מה שאתה מצפה מחברה שמייצרת כלים למקצוענים. לא רק זה שהכלי פונקציונלי עבור כל השרברבים, אבל גם חזק ויבצע את העבודה בשלמותה. זה כלי שצריך להיות בארסנל של כל איסנטלטור!