מברגת גבס עם מחסנית של מילווקי



תליית קיר גבס או ביצוע עבודות אחרות שמבצעים בהן המון הברגות יכול להיות מטלה קשה ומפרכת בעת שימוש במברגת אימפקט. המזל שלנו שיצרני כלי עבודה חשמליים יצרו מברגות עם מחסניות ייעדיות לברגי גבס מה שהופך את העבודה לפשוטה במיוחד. את הברגים תוכלו לקנות כמחסנית מוכנה ולא תצטרכו להתעסק עם אחד אחד. עכשיו כל שעליך לעשות הוא להתמקד בעבודה שלך. רק להכניס את רצועת הברגים לתוך האביזר ואתה מוכן לעבודה. אז אנחנו כאן היום כדי להעיף מבט על מברגת גבס עם מחסנית מבית מילווקי.
בעבר הייתה לנו את האפשרות רק לעבוד רק עם המברגת גבס החשמלית של מילווקי. למרות שאהבנו את החדשנות באותה תקופה, היה חסר לה את האביזר של היריה לעזור לעובד להיות פרודוקטיבי יותר.


סקירה כללית


לאחר שתפתחו את הארגז תוכלו לגלות שתקבלו 2 ביטים מסוג PR2. שתוכלו לעבוד איתם עם ברגים מ2.5 מ"מ עד 5.5 מ"מ. כמו כן בערכה המלאה תקבלו 2 סוללות בנפח 2 אמפר או 5 אמפר, מטען מהיר ומזוודה קשיחה. כמובן כמו בכל הכלים של מילווקי תוכלו לקנות גם את הכלי הזה כגוף בלבד. כיום בסדרת הM18 תוכלו למצוא למעלה מ120 כלים הפועלים על אותה סוללה!

קלה לשימוש
 

אם יצא לכם אי פעם להשתמש בכלי דומה,תגלו שגם המברגה הזאת היא קלה מאוד לשימוש ואינו שונה ממה שהיית מצפה. תכונה אחת נחמדה היא האפשרות החדשה הבלעדית למילווקי המכונה AUTO START
כאשר תצמידו את המברגה לחומר היא תבצע "יריית הברגה" באופן אוטומטי לזמני עבודה ללא תחרות ונוחות מירבית לאורך כל יום העבודה.



 

עקביות
 

האביזר ממש נוח לשימוש ורצועת הברגים מחליקה באופן מיידי. תמיד הייתה לנו את הבעיה שכל הברגים לא היו נכנסים באותו עומק ובכלי הזה יש עקביות מוחלטת עקב קבלת מסקנות לגבי בעיות מן העבר ויישומן בכלי הנ"ל. 
 

השורה התחתונה


אנחנו לגלות כל פעם מחדש את החידושים אשר מילווקי מציגה בפנינו הפעם זכינו מברגת גבס עם מחסנית ברמה הגבוהה ביותר. האביזר מעוצב בצורה מעולה ופועל באופן נפלא. שינוי עומק כניסת הברגים קל לשימוש. בקיצור כלי מומלץ לכל אנשי גבס ושיפוצים בכלל.