כלי עבודה נטענים 12V נגד 18V


כלי עבודה במתח 12V נגד 18V : האם אנחנו צריכים את שניהם?


מדי שנה, אנחנו נדהמים מהחידושים והטכנולוגיות החדשות של הכלים והסוללות אנחנו רוצים יותר זמן עבודה, יותר כוח, ואריכות ימים לכלים. בדרך כלל, יצרני כלי עבודה מרכזיים מספקים את הדברים האלה. היום הכלים מסדרת ה 18 וולט עם הביצועים הטובים ביותר וברוב המקרים יותר מוצלחים מהכלים החשמליים. 
אנשי מקצוע מתחילים לראות את ה 18-וולט כאופציה העיקרית שלהם במקום רק כלים משלימים. חדשנות הכלי ממשיכה להדגיש את היכולות הדומות  של 12 וולט ו- 18 וולט.
 זה מדהים לראות את ההתפחתחות, ומרגש להשתמש בהם. אבל יותר כוח אינו השיקול היחיד שלנו. יש נקודה שבה אנו יכולים לחוות תשואות פוחתות - לא בגלל הכוח, אלא בגלל גורמים המלווים את הכוח. אחרי הכל, אין צורך להרוג זבוב עם פטיש. הנה כמה מן השיקולים הגדולים ביותר בעת השוואת 12 וולט לעומת 18 וולט .


כלי עבודה במתח 12V נגד 18V : נוחות וכוח


כוח 


זה ברור שסדרת ה 18 וולט מצוידת בכלים חזקים יותר מאשר אחים מסדרת ה12V, אבל 12V לעומת 18V זה לא רק על כוח. אתה אולי  לא צריך את כל המומנט זה. לנגר מקצועי או מתקין ברוב המקרים יסתדר עם 12V. הודות לטכנולוגיית ליתיום-יון, דגמי 12 וולט של היום מבצעים הרבה כמו הכלים של 18 וולט של אתמול. חלקם אפילו נופלים איפשהו בין שתי הקטגוריות.

עם זאת, אם אתה בייצור שבו אתה עובד בצורה יותר מאסיבית למשימות קשות, אז פלטפורמת ה 18 וולט מתאימה יותר לתפקיד. אחרת, אתה כנראה תמצא כי 12 וולט ייתן לך מספיק כוח עבור כל העבודה שאתה מבקש.
 

משקל


הכלים מסדרת ה12V בהחלט מחזיקים את יתרון המשקל. אם אתה מוצא את עצמך לעתים קרובות במקומות ללא גישה, בעליית הגג, עובד מעל הראש, אז 12 וולט יש יתרון ...  אם רמת הכוח מספקת לך את מה שאתה צריך, את בהחלט צריך לשקול את פלטפורמת ה12V.


גודל


אם אתה לא נוהג במשאית אז כנראה השטח בו אתה יכול לאחסן מוגבל. ארגז הכלים שלך או ארגז הכלים הוא משאב הנדל"ן העיקרי שלך. אם הכלים שלך קטנים יותר, אתה יכול לאחסן מגוון רחב יותר של כלים עבור עבודות שונות שבהם אתה עשוי להיתקל. אתה יכול להחזיק מברגת אימפקט 12Vמקדחה, מסור חרב קומפקטי, מסור עגול (וכנראה יותר) בארגז כלים בגודל סביר או תיק גב לעבודה ולהיות מוכנים כמעט עבור כל עבודה. מערכת 18 וולט תהיה גדולה יותר וכבדה יותר.
 

12 וולט לעומת 18 וולט כלים - שיקולים אחרים

 

זמן טעינה

נצטרך להיות ממש סבלניים עד שתגיע טכנולוגיה של הטענה תוך דקה. עד אז, יתרון של סוללות 12 וולט הוא זמן טעינה מהיר יותר. טכנולוגיית הטעינה המהירה סגרה את הפער במספר פלטפורמות של 18 וולט. המיקוד של זמן טעינה מהיר צריך להיות על פלטפורמת 18 וולט - במיוחד עם מטענים עם שניתן להטעין בהם כמה סוללות בו זמנית. 

זמן עבודה


זה תלוי. בהתחשב באותה משימה, סוללות 18V יכולות לעבוד הרבה יותר זמן מ 12 וולט. זה נכון במיוחד עכשיו, כי יש סוללות בנפחים גדולים של 5,6 ואפילו 9 אמפר. בכל אופן הכלים האלה ממש יותר כבדים.
 

עלות


עבור רובנו, התשובה היא להשקיע בפלטפורמת ה 18 וולט. עלות הכניסה היא גבוהה יותר מה12V, עם זאת. מציאת מערכת 12V טובה - אפילו כתוספת - עשויה לעזור לך לעבוד בצורה חכמה יותר.


12 וולט לעומת 18 וולט: השורה התחתונה


אנחנו אוהבים את החדשנות המתמדת ואת העוצמה שיש בכלים החדשים. אנחנו לא נפסיק לרצות יותר כי אנחנו פשוט מצפים יותר מהכלים שלנו. אבל יש כמה שיקולים שצריך לחשוב לפני שמסתכלים על המספרים. פלטפורמת 12 וולט קטנה יותר, קלה יותר וזולה יותר. זה מגיע עם היכולת להיכנס למקומות ללא גישה ולהקל על עייפות במהלך תקופות ארוכות של שימוש.

השורה התחתונה: יש מעט מאוד מקצוענים שיכולים לעשות הכל על פלטפורמת 12 וולט בלבד. רובנו משתמשים בו כתוסף עבור כלי 18 וולט שלנו כאשר המצב מאפשר לנו לבחור את הנוחות על כוח.