מקדחי קובלט נגד מקדחי טיטניום


תסתכלו מסביב ותוכלו למצוא המון יצרני כלי עבודה שמתעסקים עם מקדחים, עם זאת אם תרצו מקדחים איכותיים שיחזיקו להרבה זמן, הייתי מציע לדבוק עם יצרן גדול. כאשר יצרן גדול שם את השם שלו על המוצר, הם מציבים את המוניטין שלהם על הקו. אז זה האינטרס שלהם כדי ליצור את המקדח הכי טוב שלהם.

אז אם מדברים על מקדחים איכותיים, למילווקי כלי עבודה יש 2 סוגים שונים של סטים חדשים

סט 19 מקדחי קובלט - מק"ט 48-89-2530
סט 19 מקדחי טיטניום - מק"ט 48-89-4860

 

מקדחי קובלט נגד מקדחי טיטניום

מקדחי קובלט - מיוצרים עבורים חומרים קשים מסגסגות מיוחדת של מתכת היי ספיד עם קובלט. זה מאפשר למקדחים לעבוד בטמפרטורות גבוהות במיוחד. מקדחי קובלט עוצבו עבור חומרים קשים כמו ברזל יצוק, נירוסטה ואפילו טיטניום. בדר"כ אתם לא תשתשמו בהם לעבודות רגילות.

מקדחי טיטניום - מיוצרים ממתכת היי ספיד עם ציפוי של ניטריד טיטיניום. המקדחים האלה יוצרו בשביל להחזיק יותר זמן ולהשאר חדים הרבה יותר ממקדחי היי ספייד רגילים. הטיטניום מאפשר למקדח לחדור לחומרים קשים ולגרום להם להיות נגד קורוזיה



לפני שאנחנו מדברים על המקדחים, מילווקי מוכרים את הערכות האלה עם כיסוי פלסטיק קשיח. שלא רק מגן על המקדחים אלא גם נותן לך אפשרות להשאר מסודר לכל מקדח יש מקום משלו עם כיתוב מתחת לכל מקדח בשביל שתדעו לאן להחזיר.

הוצאת המקדח היא באלכסון - קל להוצאה וקריאה
קצה המקדח עם שובר צ'יפים מקטין את הצטברות החום, מה שאומר שהם פחות נשחקים, ולכן הם מחזיקים ליותר זמן.
מילווקי משתמשים בספרילות משתנות מה שאומר שהם עוצבו להסיר חומר במהירות בהשוואה למקדחים הסטנדרטים.



בזמן שקדחנו קצת עם המקדחים האלה, זה משהו שאמור להיות מדוד בזמן. ניסנו לקדוח דרך עץ עלון, עץ אורן, PVC ונירוסטה ויש לציין שהמקדחים עשו עבודה נפלאה. 


שורה תחתונה


השתמשנו במקדחים של מילווקי בעבר ותמיד הם היו מוצלחים. הם נוטים להשאר חדים ולהחזיק לאורך זמן. כמובן כאשר משתמשים בהם באופן ראוי. הקייס ממש טוב שומר המקדחים וגם הכל נשאר מסודר. 

לצפיה בקטלוג האביזרים שלנו לחצו כאן